Friday, February 5, 2010

Ahlan waSahlan!

assalamulaikum, salam hari jumaat..


Dua hari lepas aku tersilap bagi makanan kambing kat itik-itk mak aku. dan aku tersilap bagi makanan itik kat kambing-kambing ayah aku... huhuhu...nasib baik kambing tu tak bertelur...dan itik tak mengembek.
Pagi ini, kambing ayah aku telah selamat melahirkan dua ekor anak yang cute. Satu warna hitam dan satu lagi warna putih...ahlan wasahlan ya anak kambing!...(^_~)..

Sebentar tadi member aku masa kt UIA, si Sol antar msg, dia selamat melahirkan anak perempuan, sebelumtu, tepat 12 tgh malam hari khamis, sorang lagi member juga telah selamat melahirkan anak. Baby boy. Tahniah Zu n Shahril..

so Selamat datang ke dunia baru wahai insan-insan kecil..your journeys have begun!

ciao sinchi...see u next time.

2 comments:

  1. wah Zie....penternak berjaya sekarang.....heheeh

    ReplyDelete
  2. nasiblaaa kambing xmati sblm melahirkan anak...heheeh kalo x...ko dah jadi pembunuh...

    ReplyDelete