Friday, December 11, 2009

Friday Nite Out a.k.a Women's Nite

maka bermula lah...tugasan rph untuk kali ini. Rph mestilah interaktif dan menggunakan ICT. Jangkamasa adlah dua slot iaitu 80 minit. adui... mata pun dah melali nih. baru je bukak laptop dah start menguap. macam ni bile nak siap...? ari isnin dah nak kene present. depa ni kate KuWi yang masuk ganti Cik Nik..adui...menguap lagi.
Sunyi la plak mlm ni. ramai yg balik kg. sepatutnya aku pon blk jugak. tapi igt nak siapkan assignment ni, sanggup aku korbankan nikmat tidur kat rumah untuk mlm ni. kononnya nak siapkan kerja mlm ni la. Ceh, dah pukol 1 ni satu ape pon xstart lagi, nak siap mlm ni camno....
blk kelas tadi aku bantai tido dulu. kedian baru aku bangun solat asar lepas tu tunggu maghrib, lepastu pegi jenguk bilik Nisah. Tabik la kat ko Niss, x tido tu... aku pon layan tengok Spontan. Best jugak rancangan tu. semua pelakon mengeluarkan ayat2 spontan ikut keadaan yang diarahkan. bile dah spontan tu mcm2 yg keluar. Everybody Spontan!
Lepastu kitorang pon klua makan. makan dimana? Makan di Mc D! drive pegi Mc D. 2 kali pusing baru ade parking kosong.
Makan apa? ooo... 1 Mc Chicken, 1 Big Mc, 1 coke,1 sprite dan 4 bungkus kentang...burp! kenyang...lepak sampai pukol 11. Nisah sekali refill coke dia. Tu pon malu2 nak ke kaunter..elleh.., malu kat abang2 kat meja belakang la tu! hohoho...jgn marah nisah eh...gurau je..nxt time kita pegi lagi.haha.
hm..best jugak lepak ni. seingat aku dah lama aku tak melepak camgini dgn member2. last skali aku lepak mase turun kl itu ari, tahun bile ntah. tu pon sekejap aje, sekadar order air, catch up a few gossips and then ciao ciao. xrelax langsung.
kalo buat selalu kan best. eh sat sat, tapi kalo buat selalu nnti jd boring plak, xde gossips plak, dull aje. xbest jugak. die kene sesekali aje. baru bnyk benda nak di utarakan baru xigt nak tgk jarum jam..hehe.
ape ape pon I really enjoyed this outing tonite. thanks Niss..

2 comments:

  1. yeahhh..me too..really enjoyed hang out together...nanti kita lepaks laie kalo ada masa...tapi serius xsedooo masa berlalu...hehehe mmg laaa malu kat bro tuh...nanti dia kata akoo tiru dia lakss refill air...hhahaah

    ReplyDelete
  2. hehe..just as i know, you will respond to this entry my fren!

    ReplyDelete