Thursday, June 21, 2012

syaaban 1

satu Syaaban baru sahaja berlalu. syukur saya masih diberi nafas untuk merasa bulan penuh berkat ini. semoga terus dipanjangkan umur untuk merasa Ramadhan yg mubarak pula nanti. insyaAllah..
malam ini, saya sempat pula evaluate blog saya ini.
saya sudah lama punya blog ini. walaupun tidak ramai yg mengunjungi, tapi saya tau ada yg mengunjungi. mungkin secara tidak sengaja. maklum saja ini blog suka2 dan syok sendiri shj..bukan blog jualan yg memerlukan saya bekerja keras menghebahkan kepada seantero dunia..hehe.
saya pun jarang2 manulis di sini.
terkadang, tulisan2 itu hny tersimpan di dlm kotak 'draft' shj, yg akhirnya saya delete.
terkadang idea datang sewaktu line brodband sy seolah2 idup segan mati tak mau, yang akhirnya saya matikan suis laptop dan selesa nonton tv shj.
terkadang jugak perasaan ingin mencurahkan sesuatu pada laman blog ini datang saat keletihan merantai jiwa dan raga, yg akhirnya idea itu hilang dlm mimpi yg adakalanya bersulam air mata.
itulah
perasaan dan idea itu  tidak selalunya datang menerjah saat kita mempunyai peluang dan kesempatan, bnyk masa ia datang saat kita dlm kesempitan dan kesakitan.
tapi,
saya juga berharap agar pengunjung yg mengunjungi blog saya ini akan mendapat sesuatu manfaat daripadanya. mungkin tidak bnyk, sedikt pun sudah memadai.

semoga setiap apa yg tertulis di sini akan mendekatkan kita kepadaNya dalam apa cara dan dimensi sekali pun. aminn...

oh ye, terima kasih pada kamu2 yang mengunjungi blog saya..:-)

No comments:

Post a Comment