Sunday, March 27, 2011

Petanque

Assalamualaikum

Jadi, saya telah mencuba permainan Petanque. Saya malah telah menyertai kejohanan Petanque anjuran JHEAT.

Tidak saya sangka permainan ini rupanya agak menyeronokkan dan mudah. Ya, memang permainan ini adalah untuk kaum yang veteran, yang sudah tidak berdaya untuk malakukan aksi smash atau somersault berpusing..hehe..

Namun. setelah bermain untuk 3 jam, saya sudah merasakan pengumpulan asid laktik pada bahagian lutut dan paha. Aduh, sungguh seksa ketika mahu sujud tatkala solat.

Apa-apa pun, untuk pemain amatur seperti saya dan adik, yang tidak sempat untuk berlatih, kemenangan keatas SMA Al-Falah untuk pusingan pertama amat mengujakan!

Disini ada sedikit gambar kenangan bermain petanque di Padang Majlis Daerah Dungun yang berlangsung 25-26 Mac baru baru ini..:)









1 comment:

  1. I really enjoyed this post. You write about this topic very well. There are many cherished moments in life, why not wear a beautiful dress! When looking back on special memories of your child wearing a gorgeous dress, it will make a fond memory.

    online pharmacy

    ReplyDelete