Wednesday, April 27, 2011

Telur Dangdut dan Ketiak ayam

Assalamualaikum...

Tidak samapai 24 jam lagi sesi temuduga saya akan bermula. Tolak makan, tolak borak, tolak ke hulu ke hilir, dan tolak Facebook, makanya waktu sudah tinggal 2 3 jam shj lagi..huhu...

tp bukan itu yg saya ingin kongsi bicara entry kali ini... cukuplah debaran itu hanya setakat didada saya shj..

Menu sarapan pagi ini adlah nasik lemak, dan 3 tongkol kentang gulai, serta setongkol ikan tongkol, dan acar nenas dan timun. Sebenarnya kentang gulai itu saya irung dari gulai daging nasi tomato. Dan acar nenas campur timun itu adalah pelengkap nasi tomato tadi. Tapi saya cuba mencipta kelaian deria rasa lidah dengan membuat menu campuran sebegitu. Nampak pelik kan. Tapi rasanya tidaklah terlalu pelik sehingga sukar untuk ditelan..hehe..

Sewaktu ingin membuat pembayaran dikaunter (sistem mkn dulu baru bayar) tuan pengetua membuat order..
Teh panas, nasi goreng putih, telur dangdut dan ketiak ayam...haha..hampir tergelak!
Sungguh pelik dan unik menunya...
Tapi sebenarnya ia adalah nasi goreng cina (yg banyak lada hitam), Telur mata yang sedikit cair kuningnya, dan kepak ayam...ngeh3~

No comments:

Post a Comment