Saturday, March 19, 2011

OMG!!

Assalamualaikum

Tgh hari. Rasa mcm nak termuntah. Bukan sebab demam, atau sakit kepala, atau pening atau apa-apa yg berkaitan dengan masalah kesihatan. Tetapi kerana berdebar. Berdebar tentang dua perkara; 1. keputusan SPM akan keluar 23hb Mac ini. Ya, tiga hari lagi! Fuh, rasa macam nak tercabut jantung memikirkan apakah warna yg mewakili usaha-usaha murni saya sepanjang tahun 2010 kepada pelajar tingkatan 5. Adakah warna pelangi yang cemerlang atau sekadar warna biru tua yg pudar atau warna hitam legam yang likat? Saya amat berharap agar warna pelangi bakal menjelma...insyaAllah...

Sebab ke2. Berdebar menunggu tarikh temuduga PPP. Owh..rasa mual mula menjelma. Tidak sabar, seronok dan bimbang, bergaul dan membuak buak. hampir mengeluarkan anlene yang diminum pagi tadi. Ok, mungkin saya sedikit berlebih di sini, saya tidak mendapat panggilan temuduga lagi. Tapi ramai antara kawan-kawan sudah dapat, petanda yang saya juga akan dapat tidak lama lagi. Jadi saya sudah merasa debaran itu sekarang, boleh? Dan saya amat trauma memikirkan sesi temuduga..huhu

Oh sesi persekolahan akan bermula esok pagi...Malasnya!!!

Saya berhenti menulis ketika jam menunjukkan pukul 12.20 t/hari

No comments:

Post a Comment